loading...
آموزش اینستاگرام رایگان
ریضا بازدید : 19 چهارشنبه 23 اسفند 1402 نظرات (0)

به فرض شما در مسابقه‌ای شرکت کرده‌اید و با نظرسنجی تلگرام رای گیری را انجام می‌دهند و نیاز به رای بیشتر دارید. در این صورت چندین راه حل پیش رو دارید که در ادامه توضیح خواهیم داد.از دوستان و اطرافیان خود کمک بگیریدکادر نظرسنجی را برای دوستان، آشنایان و مخاطبین خود بفرستید که به شما رای بدهند. اگر فردی که برای او نظرسنجی را می‌فرستید در گروه یا کانا مورد نظر نباشد هم نظر او ثبت می‌شود و به عنوان یک رای قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که برای انتخاب مخاطبین خود و فرستادن پیام به آنها نیازی نیست که برای تک به تک افراد این پیام را بفرستید. پس از زدن گزینه فلش برای فوروارد می‌توانید تمامی مخاطبین خود را انتخاب کنید و گزینه ارسال را بزنید. سعی کنید برای آشنایان خود یک پیام بفرستید که بدانند برای شما رای بدهند و اشتباهی صورت نگیرد که به ضرر شما شود.پیام را به گروه بفرستیدگروه‌های خانوادگی و بقیه گروه‌هایی که دارید را در نظر بگیرید، تا نیاز نباشد تک به تک برای تمامی افراد پیام ارسال کنید. برای گروه‌های دیگر همانند گروه درسی، گروه اطلاعات عمومی، گروه اخبار شهر خود، گروه‌های سمساری و.. نیز پیام ارسال کنید که رای بدهند.پست را به ادمین کانال بدهیدنظرسنجی را به افرادی که با آنها آشنایی دارید و کانال‌های نسبتا بزرگی دارند بدهید که کوییز درست شده را در کانال قرار دهد و رای برای شما صورت بگیرد. همچنین ادمین می‌تواند لینک گروه یا کانالی که رای گیری در آن انجام می‌شود را بگذارد و کاربرن برای رای به کانال وارد شوند. این مورد برای گروه یا کانالی که مسابقه در آن برگزار می‌شود نیز یک امتیاز است و ویوی چنل و گروه بالا می‌رود. البته کمتر کسی حوصله این را دارد که روی لینک کلیک کند و به کانال مقصد برسد و رای دهد. برای همین دلیل این روش زیاد توصیه نمی‌شود مگر اینکه با یک یا چندین پیام از افراد مورد نظر بخواهید که به شما رای بدهند.خرید لایک تلگرام + خرید رای تلگرام را انجام دهیدخرید رای فیک و خرید لایک فیک یکی از راه حل‌های بسیار عالی و پاسخگو برای شما است. این لایک یا رای به وسیله ربات‌های مخصوص و افراد مورد اعتماد برای شما انجام می‌شود. خرید لایک تلگرام و خرید رای تلگرام را سعی کنید به اندازه معقولی بخرید که در مقایسه با ممبرهای شما همخوانی داشته باشد. تعداد سین‌های تلگرام در زیر هر پست کنار یک علامت چشمک نشان داده می‌شود. این بازدیدها برای تمامی مردم قابل نمایش است و همه افراد می‌توانند آن را ببینند به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم تعداد رای و لایکی که می‌خرید با ممبرهای شما همخوانی داشته باشد. میزان معقول به ازای هر 1000 نفر ممبر 100 لایک یا رای است. یعنی اگر شما 5000 نفر ممبر داشته باشید باید بالای 500 عدد لایک و رای برای هر نظرسنجی و ویو بگیرید.

ممبر چیست؟

ممبر همان عضو هر کانال یا گروه است که در زیر پروفایل گروه و چنل نشان داده می‌شود. بالا بودن ممبر نیز مانند بالا بودن رای دارای امتیاز بسیار بالایی است و اگر به خرید فالوور فیک دست زدید و رای نمی‌گیرید سعی کنید برای رای و لایک نیز به مقداری معقول که با ممبرهای شما تقریبا برابر باشد، رای و لایک بخرید. تعدا ممبرهای شما تنها اعضایی که شما دارید را نشان نمی‌دهد بلکه تعداد اعتمادهای شما را نشان می‌دهد. پس سعی کنید همیشه به اعتماد مشتری دقت بالای داشته باشید زیرا فروش شما از این طریق انجام می‌پذیرد.

از چه کسانی خدمات تلگرام بگیریم؟

همانطور که می‌دانید شما اکانت و کسب و کار خود را به یک نفر می‌سپارید (البته به این منظور نیست که تلگرام شخصی را در اختیار فرد قرار دهید بلکه این فرد تنها با زدن لینک یا آیدی شما رای یا ممبر فیک برای شما می‌زنند) اما باز دسترسی‌ها باز است به نحوه‌ای که از دید عموم پنهان است ممکن است کلاهبرداری‌هایی انجام بگیرد. راهنمالند یکی از سایت‌های قابل اعتماد برای خرید خدمات تلگرامی و اینستاگرامی است. شما می‌توانید به راحتی فالوور فیک، ممبر فیک و واقعی، خرید رای فیک، خرید لایک تلگرام، خرید رای فیک تلگرام و … را از راهنمالند خریداری کنید و با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهید.

چگونه نظرسنجی را متوقف یا حذف کنیم؟

ممکن است شما یک معلم یا ادمین کانال و گروهی باشید و نظرسنجی را ارسال کرده باشید و بخواهید که دیگر این نظرسنجی کار نکند. برای این کار باید مراحل یکه گفته شده را انجام دهید و به نکات نام برده شده دقت کنید:• اول وارد تلگرام شوید و به کانال یا گروهی که می‌خواهید نظرسنجی آن را غیر فعال کنید بروید.(دقت کنید برای غیر فعال کردن نظرسنجی باید ادمین آن کانال باشید یا در گروه، خود شما آن نظرسنجی را قرار داده باشید.)• پس از وارد شدن به گروه یا کانال و پیدا کردن نظرسنجی روی آن دست نگه دارید تا گزینه‌هایی برای شما نمایش داده شود.• در کادری که نمایش داده می‌شود چندین گزینه وجود دارند که شامل موارد زیر هستند:Retract Vote: با زدن این گزینه نظرسنجی از بین نمی‌رود، بلکه باقی می‌ماند اما رای دادن به آن امکان پذیر نمی‌باشد.Pin: پین کردن همان سنجاق کردن است که نظرسنجی را در نوار بالایی کانال سنجاق می‌کند. اکثرا موارد مهم در کانال یا گروه‌ها را سنجاق می‌کنند.Stop Poll: با این گزینه می‌توانید نظرسنجی را غیر فعال و حذف کنید. به گونه‌ای که هیچکس (حتی شما) نمی‌توانید نظرسنجی را ببینید. (امکان بازگردانی نظرسنجی نیز وجود ندارد و پس از حذف شدن آن نمی‌توان بازگردانی را انجام داد)Copy Link: این گزینه کپی کردن لینک نظرسنجی را امکان پذیر می‌کند. با این قابلیت می‌توانید لینک نظرسنجی را کپی کنید و اگر در مسابقه‌ای شرکت کرده‌اید به راحتی از شبکه‌های اجتماعی دیگر رای جمع کنید.Forward: گزینه فوروارد همان فرستادن به شخص دیگر است که با زدن این گزینه پروفایل مخاطبین شما نمایش داده می‌شود و باید فرد مورد نظر را انتخاب یا سرچ کنید و با زدن گزینه ارسال به فرد بفرستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 2,120
  • بازدید کلی : 4,805