loading...
آموزش اینستاگرام رایگان
ریضا بازدید : 49 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

بی شک شما نیز با بالارفتن فالوور های خود در اینستاگرام حس خوبی را دریافت خواهید نمود اما این مورد گاهی اوقات ممکن است به یک استرس تبدیل شود و آنهم بدلیل فالوور های فیک بوده است. برای تشخیص اکانت فیک اینستاگرام 10 روش کاربردی را برایتان آماده نموده ایم که نباید آنها را ساده از دست داد.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام

شناسایی حساب فیک اینستا بطور تضمینی امکان پذیر نبوده زیرا شما باید بخش های مختلفی را مورد برریس قرار دهید تا بتوانید به جعلی بودن اکانت پی ببرید. زمینه طبق بررسی های بسیاری که در این خصوص انجام داده ایم به لیستی از روش های مناسب دست یافتیم که با بررسی آنها میتوانید یک گام به فهمیدن اینکه آیا اکانت مربوط جعلی بوده یا خیر نزدیک شوید.

 

فهرست مطالب

تشخیص اکانت فیک اینستاگرام

اگر بدنبال رشد کسب و کار خود در شبکه اینستاگرام هستید بی شک فالوور هایتان از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود زیرا شما برای آنها تولید محتوا میکنید و زمان خود را برای جلب رضایت آنها قرار میدهید. در این میان برخی اشخاص برای آسیب زدن به کسب و کارهای مشابه با زدن فالوور های فیک سعی بر خرابکاری دارند که اگر بدنبال راهی برای شناسایی حساب فیک اینستا هستید از این مقاله میتوانید بطور کامل با این موارد آشنا شوید و آنها را از لیست فالوور های حساب خود پاکسازی کنید.

1. نداشتن تصویر پروفایل برای اکانت

آیا پیج فیک قابل شناسایی است ؟ یکی از راه های فهمیدن این سوال بررسی عکس پروفایل بوده زیرا کاربرانی که در این زمینه و ساخت اکانت های جعلی فعالیت دارند زمان کافی برای قرار دادن تصویر درست حسابی برای اکانت خود را نخواهند داشت. بیشتر اکانت هایی که نمایه بدون عکس دارند به غیرقانونی بودن اکانت نزدیک هستند زیرا اشخاصی که قصد دارند در این فضای مجازی فعالیت داشته باشند بی شک تصویری از خود روی اکانت قرار میدهند که نبود این مورد میتواند به جعلی بودن اکانت اشاره داشته باشد.

2. دنبال کننده و دنبال شونده آنها صفر بوده است

2. دنبال کننده و دنبال شونده آنها صفر بوده است

یکی دیگر از مواردی که در نحوه تشخیص اکانت تقلبی در اینستا میتواند به شما کمک نماید دقت نمودن به تعداد فالوور های اکانت مربوط بوده است. در این زمینه اگر فالوور های شخص روی اعداد کمتر از ده بود میتوان گفت که آن یک اکانت جعلی بوده که البته بدنیست بدانید این مورد برای تمام اکانت هایی که در اینستا تشکیل شده اند مصداق نبوده و نمیتوان گفت که هر اکانتی که زیر ده نفر فالوور داشت یک اکانت جعلی بوده است. همچنین دنبال کنندگان اکانت مربوط با سایر اکانت هایی که چنین شرایطی را دارند میتواند دلیل دیگری برای جعلی بودن آن باشد که برای مسدودسازی آن میتوانید آنرا از بخش دنبال کنندگان خود حذف کنید.

مشتری در منظومه شمسی

3. نبود حتی یک پست در اکانت مربوط

3. نبود حتی یک پست در اکانت مربوط

بی شک زمانی که به فکر ساخت اکانت می افتید دوست دارید که تصاویر و ویدیو های خود را برای دوستان و اشخاص دیگر به اشتراک بگذارید. نبود حتی یک پست میتواند دلیل دیگری برای جعلی بودن اکانت در اینستا باشد که امروزه اشخاص بسیاری بدنبال سایت تشخیص پیج فیک بوده اند که در این خصوص سایت اثبات شده ای وجود نداشته که به آن اشاره داشته باشیم. نظر شما در این مورد چیست ؟ نظر خود را باما به اشتراک بگذارید و در ادامه مقاله باما همراه باشید.

4. نظراتی که برای مطالب شما ارسال میشود را بررسی کنید

4. نظراتی که برای مطالب شما ارسال میشود را بررسی کنید

یکی دیگر از روش های تشخیص اکانت فیک اینستا بررسی نظراتی بوده که برای مطالب و حتی استوری های شما ارسال میشود. اغلب اشخاصی که برای فالو نمودن شما دست بکار میشوند قبل از آن برای تعدادی از مطالب نظر ارسال میکنند تا نظر شمارا به سمت خودشان جلب کنند. در این شرایط میتوانید متوجه شوید که آیا شخص مربوط قصد دنبال واقعی شمارا داشته یا خیر که اگر کامنت هایی نظیر “عالی ، چقدر خوب و امثال این کلمات را دیدید” به جعلی بودن اکانت شک کنید.

5. استفاده از تصاویر بی ربط در پروفایل و پست ها

5. استفاده از تصاویر بی ربط در پروفایل و پست ها

سیستم هوش مصنوعی اینستاگرام روزانه بهتر و بهتر میشود و در زمینه شناسایی اکانت های جعلی به شدت تقویت شده است. در این زمینه اشخاص برای جلوگیری از اینکه در تیررس هوش مصنوعی قرار گیرند ، به قرار دادن تصویر در پروفایل و پست خواهند پرداخت که اگر اکانت این چنینی شمارا دنبال نمود میتوانید با بررسی ای دی پیج و تصاویری که در آن قرار گرفته است متوجه شوید که آیا موضوع آن نسبت به تصاویر قرار گرفته همخوانی داشته است یا خیر. در این شرایط یک گام به فهمیدن اینکه اکانت جعلی بوده یا خیر نزدیک خواهید شد. امروزه این روش به ردیابی پیج فیک اینستاگرام نیز معروف بوده است.

restrict اکانت

6. فالوور های اندک و دنبال کنندگان بسیار

6. فالوور های اندک و دنبال کنندگان بسیار

یکی از روش های مهم در زمینه شناخت اکانت فیک همین مورد بوده است. این روش شمارا از سایت تشخیص فیک بودن پیج اینستاگرام بی نیاز خواهد ساخت و با کمی دقت میتوانید متوجه شوید که آیا اکانت مربوط فیک بوده است یا خیر. اینستاگرام برای جلوگیری از اینکار یک محدودیت برای کاربران درنظر گرفته است که تعداد اکانت های دنبال کننده هر پیج نباید بیشتر از 7000 باشد که اگر اکانتی شمارا فالو نمود که تعداد دنبال کننده و دنبال شونده آنها تفاوت بسیاری داشت به جعلی بودن آن شک کنید.

7. حساب کاربری اخیرا ساخته شده است

7. حساب کاربری اخیرا ساخته شده است

امکان نمایش تاریخ و قرار گیری مطالب در پست های اینستاگرام مقدور بوده است که اگر نگاهی به تصویر فوق داشته باشید متوجه خواهید شد که آخرین فعالیت و قرار گیری پست اکانت مربوط برای زمان نه چندان دور بوده است. کاربرانی که برای ساخت اکانت جعلی اقدام میکنند همیشه بدنبال ساده سازی و جلب نظر کاربران دیگر بوده اند که در این شرایط میتوانید 10 پست آخر اکانت مربوط را بررسی کنید که در چه بازده زمانی انتشار یافته اند.

8. تعداد لایک های پست هارا بررسی کنید

8. تعداد لایک های پست هارا بررسی کنید

یکی دیگر از راه های شناسایی اکانت تقلبی اینستاگرام بررسی لایک مطالب بوده است که اغلب اوقات روی اعداد کمی قرار دارند. در این زمینه که یکی از رایج ترین و ساده ترین روش های ممکن برای شناسایی اکانت های فیک در اینستاگرام بوده میتوانید تعداد فالوور ها و لایک مطالب را بررسی کنید که اگر اختلاف واضحی داشت مطمئنن اکانت مربوط برای اقدامات خرابکارانه ای راه اندازی شده که پیشنهاد میشود آنرا سریعا از لیست فالوور های خود حذف کنید و در صورت امکان گزارش آنرا به اینستاگرام ارسال کنید.

9. استفاده از تصاویر دیگران در پست ها

9. استفاده از تصاویر دیگران در پست ها

با رشد و فراگیر شدن اینستاگرام اشخاص بسیاری بدنبال سوء استفاده از این شبکه جهانی بوده اند. یکی از اصلی ترین اذیت و ازار کاربران در این پلتفرم جهانی استفاده از تصاویر اشخاص دیگر برای گول زدن افراد بوده است. در این زمینه اغلب اوقات شاهد قرار گیری تصاویر با کیفیت از زنان خواهیم بود تا مستقیما بتواند نظر شخص فالو شونده را به خودش جلب کند. در این زمینه تعداد فالوور های اکانت مربوط نیز بسیار زیاد و یا بسیار اندک خواهد بود که اگر با خود صادق باشید میتوانید جواب این سوال را پیدا کنید. در ادامه مقاله جهت بررسی نحوه تشخیص اکانت فیک اینستاگرام باما همراه باشید.

10. ارائه تخفیف و فروش ارزان قیمت

10. ارائه تخفیف و فروش ارزان قیمت

بخش فروشگاهی اینستاگرام هنوز برای کاربران ایرانی بطور کامل راه اندازی نشده اما این مورد برای کشور های دیگر قابل دسترسی بوده است. در این زمینه برخی افراد برای سو استفاده از تخفیف سایت های دیگر اقدام به راه اندازی اکانت هایی میکنند که در آن تخفیف های بسیاری برای خرید یک محصول با ارزش را ارائه میدهند که این مورد نه تنها توسط سایت فروشگاهی مورد تائید بوده بلکه فقط برای سو استفاده از شما راه اندازی شده است که به محض واریز پول با مسدودی اکانت مواجه خواهید شد. پیشنهاد میشود اکانت های این چنینی را سریعا حذف کنید.

سخن پایانی

10 روش تشخیص اکانت فیک اینستاگرام به پایان رسید که در این زمینه سعی کردیم به تمام نکاتی که میتوانست مهم باشد اشاره داشته باشیم. نظر شما در مورد شناسایی حساب فیک اینستا چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد روش های ذکر شده بیان کنید و به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

منبع

برچسب ها 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , ض , ص , ث , ق , ف , غ , a , q , w , s , e , d ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 2,132
  • بازدید کلی : 4,817