loading...
آموزش اینستاگرام رایگان
ریضا بازدید : 61 دوشنبه 25 مهر 1401 نظرات (0)

استفاده از پنل فالوور اینستاگرام می تواند برای شما لایک، کامنت، فالو و ویو به ارمغان آورد. به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله، آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام را در ساده ترین شکل آن به شما ارائه دهم. اگر به دنبال محبوبیت بیشتر در اینستاگرام هستید این مقاله مخصوص شما است.

ساخت پنل فالوور instagram کار چندان پیچیده ای نیست. من برای آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام دو روش مختلف را در نظر گرفته ام.  زیرا هم با دانستن این دو روش خواهید فهمید که این گونه ربات ها چگونه کار می کنند و هم این دو روش، علاوه بر رایگان بودن ساده ترین روش های ساخت پنل نیز هستند. 

برای نگارش این مقاله به منابع انگلیسی بسیاری مراجعه کرده ام؛ اما به شکل خاص می توان گفت این دو روش از این مقاله برداشت شده است. در این مقاله، ابتدا آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام مخصوص خودتان را ارائه خواهم داد. سپس نحوه کسب فالو، لایک و غیره در اینستاگرام با ساخت پنل فالوور به نام اینستوو را بررسی خواهم کرد. ابتدا بگذارید کمی در مورد پنل فالوورها توضیح دهم.

پنل فالوور چیست؟ 

یکی از راه های کسب درآمد و بازدید بیشتر استفاده از شبکه های اجتماعی است. اصطلاحا به این کار SMM(Social Media Marketing) یا بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی می گویند. در واقع پنل فالوور اینستاگرام بستری برای انجام این کار است. این پنل ها در واقع وب سایت هایی هستند که از طریق آنها، کاربران می توانند فالو، لایک، ویو و غیره به دست آورند. 

در این زمینه میتوانید کسب و کارهای مبتنی بر شبکه های اجتماعی نیز مطالعه نمایید.

پنل فالوور های مختلف و بسیار زیادی در جهان بی انتهای اینترنت برای مدیریت صفحه اینستاگرام و کسب لایک و فالو وجود دارد. اکثر این پنل ها به شکل پولی و تعدادی نیز به شکل رایگان ارائه شده است؛ اما همان طور که بیان شد ساخت پنل فالوور اینستاگرام، کار چندان مشکلی نیست. پس چرا بیشتر پنل ها از ما پول دریافت می کنند؟ مهمترین دلیل پولی بودن این پنل ها را می توان شناسایی نشدن آن ها توسط اینستاگرام دانست. زیرا اینستاگرام در تلاش است ربات های این چنینی را شناسایی کرده و مسدود نماید. با اطمینان می توان گفت کار مسدودسازی اینستاگرام تا به امروز بسیار موفقیت آمیز بوده است.

توصیه میکنیم مقاله همه چیز در مورد پنل فالوور را مطالعه نمایید.

آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام به چه دردی می خورد.

پنل فالوور اینستاگرام به چه دردی می خورد؟

کار پنل فالوور مدیریت پیج اینستاگرام شما است. در آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام زیر، این کار توسط بوت ها انجام می شود. شما با پنل فالوور های زیر می توانید فالوور و لایک بیشتری به دست آورده و باعث دیده شدن پیج اینستاگرام خود شوید. تنها یک مسئله اساسی را به یاد داشته باشید.

مسئله اساسی این است که پیج هایی که توسط ربات های این چنینی مدیریت می شوند، در صورت شناسایی توسط اینستاگرام مسدود خواهند شد. به همین دلیل بسیاری این روش را برای به دست آوردن فالوور پیشنهاد نمی کنند. همچنین می توان گفت آخرین ربات با منبع باز و قابل دسترس که به این شکل فعالیت می کرد در سال 2020 بسته شد.

- دو روش آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام زیر نیازی به دانش خاص برنامه نویسی ندارند.

روش اول؛ آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام و کسب درآمد از آن

این روش نسبت به روش دوم کمی پیچیده تر است زیرا در این روش ربات خود را باید خودتان بسازید. در حالی که روش دیگر این گونه نیست. در این روش شما در واقع قرار است از سرورهای ابری برای اجرای ربات خود استفاده کنید.

1. انتخاب بستر و خرید دامنه

در مرحله اول شما پس از مشخص کردن دامنه خود باید یک هاست برای پلتفرم خود بیابید. سرور مناسب را خود باید به گونه ای انتخاب کنید که بتواند پاسخ گوی ترافیک دریافتی شما باشد.

2. اتصال به سرور

در این مرحله باید برای اتصال به سرور از ssh استفاده کنید. با انجام این کار پنجره ای مانند شکل زیر خواهید دید. این پنجره برای کد نویسی در بر روی سرور طراحی شده است.  برای ساخت پنل فالوور اینستاگرام کافی است ربات را نصب کنید. برای انجام این کار کافی است کد زیر را در این پنجره کپی – پیست کرده و اینتر کنید.

sudo apt-get updatesudo apt

sudo python3 -m pip install instabot-py

wget https://raw.githubusercontent.com/rohanarun/instabot.py/master/example.py

3. ربات را اجرا کنید.

در نهایت می توانید با دستور زیر ربات را اجرا کنید. تنها به جای نام کاربری و رمز باید اطلاعات اینستاگرام خود را جایگزین کنید. همچنین به جای proxy، پروکسی ای را که در مرحله آخر دریافت کرده اید وارد کنید. به یاد داشته باشید که در آدرس پروکسی http:// را وارد نکرده باشید. پس از این مرحله ربات خرید اکسپلور به شکل خودکار نصب می شود. پس از آن که مطمئن شدید ربات کار می کند آن را ببندید تا بتوانید تنظیمات آن را انجام دهید.

python3 example.py USERNAME PASSWORD PROXY

آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام؛ تنظیمات پنل

آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام؛ تنظیمات پنل.

در ابتدا، پیش از شروع کار با پنل فالوور اینستاگرام خود، متن زیر را در پنجره پیست کنید. حال می توانید اطلاعات مختلف مانند تعداد فالو، تایم فالو و غیره را ویرایش کنید. پس از ویرایش ctrl + x را نگه دارید و y رو بزنید تا اصلاحات و تغییراتی که اعمال کردید ذخیره شوند.

sudo nano example.py

پس از اتمام کافی است پنل فالوور اینستاگرام خود را با کد زیر اجرا کنید. فراموش نکنید که باید نام کاربری، رمز عبور و پروکسی را با توجه به نکاتی که در ابتدا گفته شد اصلاح کنید.

python3 example.py USERNAME PASSWORD PROXY

.ساده ترین روش ساخت پنل فالوور اینستاگرام.

روش دوم: ساده ترین روش ساخت پنل فالوور اینستاگرام

روش اول همان طور که دید چندان هم سخت نبود. روش دوم از آن هم ساده تر است. در این روش از برنامه اکستنشن کروم Instoo برای اجرای ربات خود استفاده می کنیم. مزیت این روش نیاز نداشتن آن به پروکسی است. با این روش شما مانند یک کاربر عادی وارد حساب کاربری خود شده و از آن استفاده می کنید. همچنین در این روش نیازی به وارد کردن مجدد حساب اینستاگرام و رمز نیست و این کار به شکل خودکار انجام می شود.

برای ساخت پنل فالوور اینستاگرام، وارد وب سایت instoo.com

 شده و اکستنشن را دانلود و در google chrome خود نصب کنید. سپس در سمت راست و بالای پنجره کروم بر روی دایره کوچک کلیک کنید تا ربات شما باز شود. سپس با یک تب جدید اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس می توانید هشتگ ها و حساب های مشابه برند و کسب و کار خود را انتخاب کنید. بعدا هم می توانید آن ها را تغییر دهید. سپس کافی است سرعت و تعداد فالورها و دیگر ویژگی ها را تغییر دهید. به همین راحتی. نکته مهم در استفاده از بت ها به خصوص این ربات این است که اینستاگرام شما را شناسایی نکند.

.دو نکته مهم و پایانی درباره پنل فالوور.

دو نکته پایانی

1. فراموش نکنید که اینستاگرام در صورت شناسایی پیج هایی را که به دست ربات ها مدیریت می شوند را می بندد. امروزه نیز دیگر سورس های انجام رایگان این کار پیدا نمی شوند. قصد من در این مقاله ارائه ساده ترین روش آموزش ساخت پنل فالوور اینستاگرام بود.

2. پنل فالوورها، به آنچه اشاره شد محدود نیستند. نمونه های پولی بسیاری از پنل فالوور اینستاگرام در فضای وب موجود است که ویژگی های مختلفی دارند و امکانات مختلفی را برای مدیریت حساب کاربری، به شما ارائه می دهند.

خرید ویو اینستا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 2,089
  • بازدید کلی : 4,774